Friday, December 14, 2012

dugaan itu Ya Allah..

salam...hopefully i'll got well today...

tit tit... "Salam,tunjuk slaid presentation hari selasa petang boleh,hari ni saya sibuk sikit."
        " walaikumsalam. oh..ok blh.tqvm miss".

then trus foward pd rod...

" ila,u come to library take ur cam "
  " im not well hehe..sooo lazy to pickup cam. bring along at bell class jela "

"hish..pemalas..penat aku berjalan bwk cam n laptop"

"sory la, jgn marah2 eh, im not well n so lazy, nk study medical "

stomach? selalu jer meragam since lately ni...asal salah makan,mula lah meragam... 

emosi? kecelaruan hahaha... bila kita tgh hapi2.mst half way je jd spoil.....since after cuti raya haji lagi i admit da problem wif our relationship... but i trust....





suatu hari…….251112

“ napa ni? da mslh ka? “
“xde la…u ngah wt tchncl pper eh?wt la keje u..today I dtg bulan,emosi cm prblm jr,hti rse skit tnp kes..=( “
“ hehe cte la pa mslh u. ixleh bwt keje lau xtau..”
“ xdok mslh gape,cme tbe2 today hti cm skit,sdey..tingat blik bnda2 lme, in ad kt tmpt skrg bnyk bnda kt I lalui,hal famly,hal std,hal kwn,hal awek..huhu “



~aku sndiri tak pasti kenangan lama apa yg menjengah minda tu,msih tersisa rasa bersalahkah pd dia? msh mengenangkan kisah romeo n Juliet ? aku cuba meredakan hati mu,tanpa menghiraukan hati ku sendiri..bersabarlah hati,sentiasa berbaik sangka =)






dan hari ini……. 111212


“serius, I syg u sgt2 la “

“haha,jgn syg sgt2,syg sgt2 kt hsben xpe”
“oh kt husben eh ok la. u pn xleh r syg I sgt2,tk bini u je esk"



 so diri ni dah mula x phm apa sebenarnya yg di inginkan...pa motip tu dear.....diri ni dah mula jauh..........sampai pahang dah....adakala  aku merasakan dlm perhubungan itu perlu nya ruang dan masa untuk diri sendiri.....adakala perpisahan itu lebih baik bagi menjernihkan keadaan yg keroh.....aku tak kuat utk semua ni lg,tapi aku mesti kuat utk teruskan hidup ini, aku sntiasa doakan kau tercipta buatku,sebagai imam dalam solatku,suami utk anak2 ku...mungkin u tak tahu atau u sudah tau,kenapa i memilih u,bkn kerana paras rupa u,bukan kerana baik budi u,bukan kerana keserasian kita,tapi kerana agama yang ada pada u...hilang agama dalam diri u,maka hilanglah cinta i pada u... =)


amin....
waallhualam...








No comments: